Contact
Veelgestelde Vragen
VERZENDING
Waar is mijn bestelling?
Je kunt je pakket gemakkelijk live volgen op onze website met de Track & Trace-informatie die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
We bieden gratis verzending in heel Nederland & België. Er is geen minimale bestelhoeveelheid vereist.
Is Track & Trace beschikbaar?
Ja, inderdaad! Nadat je bestelling door ons is verwerkt, ontvang je de track & trace link per e-mail. Je kunt je pakket live volgen via onze trackingpagina.
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat nu?
Op onze trackingpagina kun je op elk moment de locatie van je pakket volgen met behulp van de Track & Trace code. Hier vind je ook de geschatte leverdatum en de huidige status van je bestelling. Neem gerust contact met ons op als je hier vragen over hebt!
RETOURNEREN
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling eenvoudig retourneren binnen 30 dagen na ontvangst.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Neem contact op met onze klantenservice onder vermelding van je bestelnummer en de reden voor het retourneren. Je ontvangt dan een retourformulier met alle instructies voor het probleemloos retourneren van je bestelling.
Is retourneren gratis?
Retourneren is niet gratis. Raadpleeg het retourbeleid of onze klantenservice voor meer informatie.
Kan ik artikelen omruilen?
Kledingstukken die niet passen, kunnen binnen 30 dagen gratis worden geruild.
De enige extra kosten zijn voor de verzending.