Hieronder staat de gemiddelde levertijd voor al onze pakketten:


- Zodra een bestelling is geplaatst, duurt het 1-3 werkdagen om de bestelling te verwerken. Doordeweeks duurt het één werkdag, maar als je op vrijdagavond of in het weekend bestelt, kan het iets langer duren.


- Zodra je bestelling is verwerkt, wordt deze verzonden en de bezorging neemt gemiddeld 8-12 werkdagen in beslag.


We streven ernaar om het bestel- en leveringsproces zo gemakkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Als je echter vragen hebt of je nog meer zorgen maakt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe je bestelling wordt verwerkt en geleverd.



1) Een bestelling plaatsen

Het bestelproces bij Quartier Amsterdam is zo eenvoudig mogelijk. Eerst ga je naar de productpagina en voeg je het gewenste product toe aan je winkelmandje. Klik hiervoor op de knop “In winkelwagen”.


Het is belangrijk om te controleren of je de juiste varianten hebt geselecteerd. Als alles in orde is, klik je op de knop “Doorgaan naar kassa”. Voer op de informatiepagina de juiste adresgegevens in. Zorg ervoor dat alle informatie correct is. Zodra deze informatie correct is ingevoerd, kun je op de knop “Doorgaan naar verzenden” klikken.


Op de pagina “Verzenden” kun je de ingevoerde adresgegevens controleren. Elke zending wordt gratis verzonden. Als blijk van waardering voor onze klanten betalen wij altijd de verzend- en bezorgkosten. Je kunt nu verdergaan door op de knop “Doorgaan naar betaling” te klikken.


Als het op betaalopties aankomt, heb je de keuze uit verschillende betaalmethoden. Bij Quartier Amsterdam zijn alle betaalmogelijkheden SSL-encrypted, wat betekent dat je altijd kunt vertrouwen op een veilige betaalomgeving.


- Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

- Ideal

- Bancontact

- Google pay

- Apple pay


Zodra je de juiste betaalmethode hebt geselecteerd, klik je op de knop “Bestelling voltooien” en word je doorgestuurd naar de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op deze pagina om je bestelling af te ronden. In het onwaarschijnlijke geval dat je problemen hebt met je bestelling, kun je altijd contact met ons opnemen.



2) Verzendkosten

Wij dekken de verzendkosten voor elke bestelling. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd. Er is ook geen minimum bestelhoeveelheid vereist.


3) Je bestelling verzenden

Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je er natuurlijk zo snel mogelijk van genieten! Daarom zorgen we ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.


Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten, hebben we ervoor gekozen om pakketten in grote hoeveelheden te verzamelen en ze allemaal in één keer te verzenden zodra we onze minimumhoeveelheid hebben bereikt. We hopen op je begrip en bereidheid om ons te helpen een betere en gezondere wereld te creëren.


Let op: Zoals veel online winkels hebben we het erg druk en kunnen er vertragingen optreden als gevolg van de corona-crisis. Houd hier rekening mee bij het plaatsen van je bestelling. We doen ons best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden.


Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden, kun je contact met ons opnemen via e-mail. Ons serviceteam staat klaar om je te adviseren over de juiste oplossing.